...do sítě kamenných prodejen a eshopů jsme dodali stovky tun skla a porcelánu !
V případě zájmu o odběr zboží na živnostenský list za účelem jeho dalšího prodeje či jako vybavení gastroprovozu se prosím po kliknutí na tento odkaz zaregistrujte se žádostí o VO profil a vyčkejte, až se Vám ozveme, abychom Vám mohli nastavit zobrazení velkoobchodních cen, splatnosti faktur a individuální podmínky dopravy.
Řešení reklamací - pouze pro podnikatele s velkoobchodním (VO) profilem.
Způsob oznámení reklamace Objeví-li odběratel po dodání zboží vadu ve zboží, či donese-li zákazník vadné zboží obchodníkovi k reklamaci, prosíme o sdělení této skutečnosti (název zboží, dekorace, počet kusů a popis vady) výhradně těmito dvěma způsoby:
e-mailem na adresu sklad@ragan.cz a do předmětu zprávy uveďte "Reklamace".
nebo před odesláním nové objednávky na tomto webu popište reklamaci v kolonce poznámka k obkednávce, která je na závěrečné stránce - vlevo dole vedle tlačítka [ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY].
Co dělat, pokud je v dodávce rozbité zboží?
Na reklamaci dodaného rozbitého zboží (např. uštíplých okrajů hrnků či nápojového skla a jiného lomu) bereme zřetel pouze v případě nahlášení do 14 dnů od převzetí zboží tohoto zboží a doložením fotografie poškozeného zboží včetně obalu.
Nevztahuje se na vady z výroby - jako prasklina ve střepu pod glazurou či jiné výrobní vady, kde platí standardní reklamační podmínky, kdy většinu takového zboží pokud je skladem v další dodávce ihned měníme za nové, nebo po dohodě s odběratelem dobropisujeme odečtem ve faktuře při dalším nákupu.